تخلفات و حوادث انتظامی و قضایی در بازار طلا و ارز: مروری بر آخرین رخدادها
تبلیغات
تخلفات و حوادث انتظامی و قضایی در بازار طلا و ارز: مروری بر آخرین رخدادها
دسته بندی : بازار طلا و ارز,,
  • بازدید : (10)
تخلفات و حوادث انتظامی و قضایی در بازار طلا و ارز: مروری بر آخرین رخدادها

جابجایی و سهولت انتقال و تبدیل به وجه نقد در بازار طلا و ارز زمینه ساز تخلفات گوناگونی می باشند. در بازار طلا و ارز زمانی که تقاضا برای طلا و ارز بالا می رود بعضی از افراد سودجو و کلاهبردار با استفاده از شلوغی بازار اقدام به تخلفات گوناگویی می نمایند که جعل اسکناس ارزی و ضرب سکه تقلبی از این قبیل است. موارد دیگر از قبیل دزدی، قتل و ... نیز در ارتباط با تخلفات این بازار بچشم می خورد. عدم توجه یا نا آگاهی از شرایط معاملات اصولی و قانونی و نبود دانش و سواد مالی مربوط می تواند بارهزینه ای زیادی برای اشخاص ایجاد می نماید. اما چرا داشتن سواد مالی در این زمینه مهم است؟ سواد مالی هرکس، بسته به وضعیت، مسئولیت و اهدافش در زندگی متفاوت است. روشی که افراد در به دست آوردن پول به کار می گیرند یا نوع مدیریتی که در خرج کردن آن پیش می گیرند به همان سواد مالی بستگی دارد. داشتن سواد مالی هم برای فرد و هم برای اقتصاد حائز اهمیت است.

روش مقابله هر کس با بحران های مالی و مشکلات اقتصادی و تخلفات قضایی و.. با دیگری متفاوت است و به اطلاعات مالی او بستگی دارد. بنابراین آگاهی از تخلفات و حوادث می تواند باعث کاهش حوادث پیش رو و نوعی مدیریت هزینه باشد. در این گزارش ویژه به مروری بر تازه های منتشر شده در رسانه های معتبر کشور در ارتباط با حوادث و تخلفات بازار ارز و طلا پرداخته شده و یک "گنجینه خبر" در ارباط با موضوع ایجاد شده است. با رصد کردن روزانه محتوای ارائه شده، در جریان آخرین رخدادها و سیر موضوعات مرتبط قرار گرفته و برای تصمیم گیری و مدیریت ریسک های احتمالی در زمینه موضوعات مالی مرتبط با بازار طلا و ارز در جهت موفقیت مالی و شغلی خود گام بردارید. در قسمت مروری برعناوین مهم خبری، کلیه رویدادهای خبری مرتبط و به تفکیک هر ماه ارائه شده است. "هوای بازار " را داشته باشید تا بهترین فرصت ها را انتخاب کنید. 

ادامه مطلب...




برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: